Korolówka - Osada 11.05.2020 r.
oznaczenie sprawy SZ/20/4/AR/20
PROTOKÓŁ
z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych polegających na remontach w obiektach Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
w Korolówce Osadzie.
W otwarciu ofert uczestniczyli:
1. Leszek Młynarczyk, dyrektor
2. Regina Osypowicz, główna księgowa
3. Andrzej Rabczuk, kier. gospodarczy
Zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto:
dla Część I zamówienia – Remont elewacji budynku szkoły – 107 400,00 zł.
dla Część II zamówienia - Remont pokoi w budynku internatu – 36 500,00 zł.
dla Część III zamówienia - Remont drogi wjazdowej oraz murków oporowych przy budynku internatu – 91 700,00 zł.
Zamawiający informuje, że w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 11.05.2020 r. do godz. 900 złożono 3 oferty.
Kryterium oceny złożonych ofert jest
Ofertę nr 1 złożono dnia 10.05.2020 r. o godzinie 17 20 drogą elektroniczną.
Oferta została złożona przez:
ILBUD Władysław Ilczyna
Lubiczyn 74
21-211 Dębowa Kłoda
która zaoferowała wykonanie przedmiotu:
Część I zamówienia – Remont elewacji budynku szkoły:
za następującą kwotę:
85 956,46 zł brutto
gwarancję na okres:
5 lat
okres realizacji do:
10.08.2020 r.
warunki płatności:
należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego
Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:
0
Liczba złożonych referencji:
1
Część II zamówienia - Remont pokoi w budynku internatu:
za następującą kwotę:
31 473,36 zł brutto
gwarancję na okres:
5 lat
okres realizacji do:
10.08.2020 r.
warunki płatności:
należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego
Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:
0
Liczba złożonych referencji:
1
Część III zamówienia - Remont drogi wjazdowej oraz murków oporowych przy budynku internatu
za następującą kwotę:
92 169,61 zł brutto
gwarancję na okres:
5 lat
okres realizacji do:
10.08.2020 r.
warunki płatności:
należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego
Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:
0
Liczba złożonych referencji:
0
Ofertę nr 2 złożono dnia 11.05.2020 r. o godzinie 8 40.
Oferta została złożona przez:
Renomex Chomiuk Łukasz
ul. Chełmska 4/25
22-200 Włodawa
która zaoferowała wykonanie przedmiotu:
Część I zamówienia – Remont elewacji budynku szkoły:
za następującą kwotę:
84 243,11 zł brutto
gwarancję na okres:
5 lat
okres realizacji do:
10.08.2020 r.
warunki płatności:
należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego
Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:
2
Liczba złożonych referencji:
2
Część II zamówienia - Remont pokoi w budynku internatu:
za następującą kwotę:
29 919,74 zł brutto
gwarancję na okres:
5 lat
okres realizacji do:
10.08.2020 r.
warunki płatności:
należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego
Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:
2
Liczba złożonych referencji:
5
Ofertę nr 3 złożono dnia 11.05.2020 r. o godzinie 8 57 drogą elektroniczną.
Oferta została złożona przez:
Feniks s.c. Krzysztof Michalec, Tomasz Michalec
ul. Orzeszkowej 1a
22-200 Włodawa
która zaoferowała wykonanie przedmiotu:
Część I zamówienia – Remont elewacji budynku szkoły:
za następującą kwotę:
87 023,69 zł brutto
gwarancję na okres:
5 lat
okres realizacji do:
10.08.2020 r.
warunki płatności:
należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego
Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:
6
Liczba złożonych referencji:
7
Część II zamówienia - Remont pokoi w budynku internatu:
za następującą kwotę:
32 953,34 zł brutto
gwarancję na okres:
5 lat
okres realizacji do:
10.08.2020 r.
warunki płatności:
należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego
Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:
6
Liczba złożonych referencji:
6
Część III zamówienia - Remont drogi wjazdowej oraz murków oporowych przy budynku internatu
za następującą kwotę:
88 825,51 zł brutto
gwarancję na okres:
5 lat
okres realizacji do:
10.08.2020 r.
warunki płatności:
należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego
Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:
6
Liczba złożonych referencji:
3
Na tym protokół zakończono i podpisano:
Dyrektor
/-/ mgr inż. Leszek Młynarczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ireny Kosmowskiej w Korolówce-Osadzie