Przetargi

PROTOKÓŁ z otwarcia ofert

Korolówka - Osada 12.12.2018 r.

oznaczenie sprawy SZ/20/22/AR/18

 

PROTOKÓŁ

z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zakup i dostawa oleju opałowego do  Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie.

 

W otwarciu ofert uczestniczyli:

1. Leszek Młynarczyk, dyrektor

2. Regina Osypowicz, główna księgowa

2. Andrzej Rabczuk, kier. gospodarczy

                                        

Zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto:

258 614,40 zł. 

Zamawiający informuje, że w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 12.12.2018 r. do godz. 0900 złożono 2 oferty.

Kryterium oceny złożonych ofert jest 

Cena brutto              90 pkt

Aspekt prospołeczny  10 pkt

 

Ofertę  nr 1 otrzymano dnia 10.12.2018 r. o godzinie 14,30

Oferta została przesłana przez: 

PetroDom Paliwa Sp. z o.o. 

ul. Sidorska 61

21-500 Biała Podlaska

która zaoferowała wykonanie przedmiotu:
za następującą kwotę:

244 032,00 zł brutto 

okresu gwarancji

12 miesięcy

termin wykonania zamówienia:

do dnia 16.12.2019 r.

warunki płatności zawarte w ofertach: 

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych: 

11

 

Ofertę  nr 2 otrzymano drogą elektroniczną dnia 11.12.2018 o godzinie 11:56

Oferta została przesłana przez: 

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „DeKaL”

Wiesław Deć i Wspólnicy  – Spółka jawna

ul. Przemysłowa 20

21-100 Lubartów  

która zaoferowała wykonanie przedmiotu:
za następującą kwotę:

232 224,00 zł brutto 

okresu gwarancji

12 miesięcy

termin wykonania zamówienia:

do dnia 16.12.2019 r.

warunki płatności zawarte w ofertach: 

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych: 

0

 

Na tym protokół zakończono i podpisano:

 

 

Dyrektor

/-/ mgr Leszek Młynarczyk


Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 grudnia 2018 23:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: mostrowicka
Ilość wyświetleń: 399
12 grudnia 2018 23:06 (mostrowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)