Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH

RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30.000 EURO

SIWZ

 

1)   opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby zamawiającego pelletu Barlinek 8mm w ilości 30 000 kg w sezonie grzewczym 2019/20 w dostawach max. do 10 000 kg.

     Zamawiający ze względu na nieprzewidywalność pogody oraz ograniczony zasób silosa zastrzega sobie prawo niezrealizowania w całości dostaw pelletu. Z tytułu niezrealizowania w całości dostaw pelletu Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.

     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  • Wysokokaloryczny – około 5,3 kWh z kilograma Pelletu (1 tona Pelletu zastępuje 470 litrów oleju opałowego, 572 m3 gazu ziemnego, 429 L gazu LPG, 0,79 t węgla np. ekogroszek)
  • Niewielka ilość popiołu pozostająca po spaleniu Pelletu (0,3% – 0,5%);
  • Łatwy w przechowywaniu (1 tona Pelletu pakowanego w worki 15kg i 25 kg zajmuje ca. 2 m3 , Pellet luzem zajmuje 1,7 m3 );
  • Ekologiczny (popiół powstały po spaleniu Pelletu można wykorzystać jako nawóz do trawnika lub ogródka);
  • „Zerowa emisja CO2 ” – ilość CO2 , która powstaje podczas spalania Pelletu jest równa ilości CO2 , którą pobierają rosnące rośliny podczas procesu fotosyntezy;
  • Nie zawiera substancji szkodliwych;
  • Nie emituje uciążliwych i przykrych dla człowieka zapachów;
  • Nie powoduje alergii;
  • Ergonomicznie dopracowane opakowanie jednostkowe;
  • Czysty w użytkowaniu – nie brudzi pomieszczeń jak inne paliwa stałe, takie jak węgiel np. ekogroszek, koks, miał węglowy.

Pellet

Odchylenie

Ø 8mm

ر 1mm

długość do 40mm

maks. 1% wyprasek > 45mm

 

 

cecha (oznaczenie)

Metoda badawcza

j.m.

Wymagania normy EN Plus A1

Wynik dla Barlinek Wooden Pellets*

Średnica

Pomiar suwmiarką

mm

8,0

8,0

Długość

Pomiar suwmiarką

mm

Do 40 (maks 1% wyprasek > 45 mm)

Do 40 (maks 1% wyprasek > 45 mm)

Zawartość wilgoci całkowitej

EN ISO 18134

%

≤ 10

4,2

Zawartość popiołu (w 550°C)

EN ISO 18122

%

≤ 0,7

0,46

Temperatura topnienia popiołu

CEN/TS 15370

°C

≥ 1200

1450

Wartość opałowa

EN ISO 18125

MJ/kg

≥ 16,5

18,48

Gęstość objętościowa

EN ISO 17828

kg/m3

600 ≤ GO ≤ 750

680

Zawartość frakcji drobnej (pył w worku)

CEN/TS 15149-2

%

≤0,5 (dla worka 15 kg) ≤ 1,0 (dla worka 25 kg)

0,2 (dla worka 15 kg i 25 kg)

Ścieralność (DIN plus)

EN ISO 17831

%

≥ 98

98,6

* Wyniki dla Pelletu 8 mm w momencie opuszczenia zakładu produkcyjnego

POSIADANE CERTYFIKATY:
1. Norma jakości: DIN Plus nr 7A105 (Barlinek Inwestycje) i DIN Plus 7A136 (Barlinek Invest) zgodny z Normą Europejską DIN EN 14961-2:2010-07
2. Norma jakości: EN Plus nr PL 003 (Barlinek S.A.) i EN Plus nr UA 001 (Barlinek Invest) zgodny z Normą Europejską DIN EN 14961-2:2010-07

     Pellet należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce – Osadzie.

Dopuszcza się wzrost cen, w przypadku wzrostu cen producenta, lub innego podmiotu,
u którego zaopatruje się Wykonawca. Każdorazowy wzrost cen wymaga udokumentowania pisemnego. Zmiana cen proponowana przez Wykonawcę nie może być wyższa od wskaźnika wzrostu cen producenta lub innego podmiotu, u którego zaopatruje się Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do obniżki cen w przypadku obniżki cen producenta lub innego podmiotu, u którego zaopatruje się Wykonawca. Dopuszczalne będą również zmiany cen oleju wynikające ze zmian stanu prawnego (zmiany stawek podatkowych, stawek celnych, wprowadzenia nowych podatków) – wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego.

2)   termin wykonania zamówienia: do dnia 30.04.2020 r.

 

3)  wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) odpowiednio wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 wraz ze szczegółowym opisem parametrów oleju opałowego

b) oświadczenie, że oferowany pellet spełnia wymagane normy

Forma dokumentów:

Dokumenty wymienione powyżej należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

4) informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

a) korespondencję dotyczącą postępowania należy kierować na adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie; 22-200 Włodawa;  lub drogą elektroniczną na e-mail: administracja@zsr-korolowka.pl; Godziny pracy: poniedziałek-piątek od 7:30 do 15:30.

b) osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Andrzej Rabczuk Tel. 0-82-5717-220 lub 507 118 373; e-mail: administracja@zsr-korolowka.pl;

 

5) wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

6) opis sposobu przygotowywania ofert:

a) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na formularzu

    ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1.

b) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

c) ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszej  specyfikacji
    istotnych warunków zamówienia.

d) oferta musi być przygotowania w języku polskim, napisana na maszynie do pisania/
     komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.

e) każdy dokument i oświadczenie składające się na ofertę musi być czytelne.

f) oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/y upoważnione do

    reprezentowania wykonawcy/ów.

g) ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: „Oferta na zakup i dostawę pelletu ”  Nie otwierać przed dniem 24.09.2019 r. godz. 10,05 lub przesłać na adres administracja@zsr-korolowka.pl;

 

7) miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

a) ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.09.2019 r. do godz. 10:00. w Sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie / pokój Nr 2 /. Godziny pracy: poniedziałek-piątek 7:30 – 15:30.

b) otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.09.2019 r. o godzinie 10:05 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 1.       

c) otwarcie ofert jest jawne dla wszystkich zainteresowanych.

 

8) opis sposobu obliczenia ceny:

a) cena netto i brutto oraz podatek VAT winny być wyrażone w złotych polskich.

b) cena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
     zamówienia mające wpływ na ostateczną cenę.

c) wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych
    polskich.

 

9) opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

a) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty częściowej Zamawiający będzie kierował się niżej 
    wymienionym kryterium: cena  ofertowa brutto  - 100 %.

b) Cena ofertowa  brutto – w przeliczeniu na 100 pkt.

     Ilość punktów jaką Wykonawca otrzyma za stopień spełnienia kryterium, 
     będzie obliczana według następującego wzoru:

     KC =CN/COB x100%

     Gdzie:

     KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

     CN - najniższa zaoferowana cena brutto oferty, spośród wszystkich ofert nie
              podlegających odrzuceniu

     COB – cena brutto badanej oferty

      Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca  wynosi – 100.

c) Wszystkie obliczenia ilości punktów oferty dokonywane będą z dokładnością do dwóch
     miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

 

 

10) Postanowienia dotyczące płatności za dostawy pelletu:

Należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie max. do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Do faktury każdorazowo musi być dołączona dokumentacja potwierdzająca wzrost, obniżkę lub niezmienność ceny w odniesieniu
do  załączonego w przetargu dokumentu cen producenta, lub innego podmiotu,
u którego zaopatruje się Wykonawca, wystawionym w przedziale czasowym do dnia 24.09.2019 r., czyli dnia otwarcia ofert.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

 

 

Dyrektor

/-/ mgr Leszek Młynarczyk

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 września 2019 08:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: mostrowicka
Ilość wyświetleń: 493
10 września 2019 08:43 (mostrowicka) - Dodanie załącznika [formularz_ofertowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 września 2019 08:43 (mostrowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)