Przetargi

PROTOKÓŁ z otwarcia ofert

Korolówka - Osada 29.04.2019 r.

oznaczenie sprawy SZ/20/7/AR/19

PROTOKÓŁ

z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont pokoi uczniowskich na III piętrze budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie”.

 

W otwarciu ofert uczestniczyli:

1. Leszek Młynarczyk, dyrektor

2. Regina Osypowicz, główna księgowa

3. Andrzej Rabczuk, kier. gospodarczy

                                       

Zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto 139 000,00 zł

 

Zamawiający informuje, że w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 29.04.2019 r. do godz. 900 złożono 3 oferty.

 

Kryterium oceny złożonych ofert jest

  1. a.    Cena brutto                                                                        60 pkt.
  2. b.   Gwarancja                                                                         35 pkt.
  3. c.    Aspekty prospołeczne                                                       5 pkt.

 

Ofertę  nr 1 złożono dnia 29.04.2019 r. o godz. 0830.

Oferta została złożona przez:

MK PROGRESSO

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Spółka Komandytowa

Strupin Łanowy 12

22-100 Chełm

która zaoferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą kwotę:

145 000,00 zł brutto

gwarancję na okres:

2 lata

okres realizacji do:

22.08.2019 r.

warunki płatności:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego

Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:

0

 

Ofertę  nr 2 złożono dnia 29.04.2019 r. o godz. 0838.

Oferta została złożona przez:

Renomex

Chomiuk Łukasz

ul. Chełmska 4/25

22-200 Włodawa

która zaoferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą kwotę:

139 154,14 zł brutto

gwarancję na okres:

5 lat

okres realizacji do:

22.08.2019 r.

warunki płatności:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego

Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:

3

 

Ofertę  nr 3 złożono dnia 29.04.2019 r. o godz. 0849.

Oferta została złożona przez:

Feniks s.c.,

Krzysztof Michalec, Tomasz Michalec;

ul. Orzeszkowej 1a;

22-200 Włodawa

która zaoferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą kwotę:

137 877,24 zł brutto

gwarancję na okres:

5 lat

okres realizacji do:

22.08.2019 r.

warunki płatności:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego

Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:

3

Na tym protokół zakończono i podpisano:

                

Dyrektor

/-/ mgr inż. Leszek Młynarczyk

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 kwietnia 2019 17:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: mostrowicka
Ilość wyświetleń: 392
29 kwietnia 2019 17:56 (mostrowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)