Przetargi

PROTOKÓŁ z otwarcia ofert

Korolówka - Osada 08.04.2019 r.

oznaczenie sprawy SZ/20/4/AR/18

PROTOKÓŁ

z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont budynku wiat szkolnych
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie”.

 

W otwarciu ofert uczestniczyli:

1. Leszek Młynarczyk, dyrektor

2. Regina Osypowicz, główna księgowa

3. Andrzej Rabczuk, kier. gospodarczy

                                       

Zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto 100 000,00 zł

 

Zamawiający informuje, że w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 08.04.2019 r. do godz. 900 złożono 2 oferty.

 

Kryterium oceny złożonych ofert jest;

  1. a.    Cena brutto                                                                        60 pkt.
  2. b.   Gwarancja                                                                         35 pkt.
  3. c.    Aspekty prospołeczne                                                       5 pkt.

 

Ofertę  nr 1 złożono dnia 18.04.2019 r. o godz. 827

Oferta została złożona przez:

Renomex

Chomiuk Łukasz

ul. Chełmska 4/25

22-200 Włodawa

która zaoferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą kwotę:

93 072,76 zł brutto

gwarancję na okres:

5 lat

okres realizacji do:

30.06.2019 r.

warunki płatności:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego

Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:

2

 

Ofertę  nr 2 złożono dnia 18.04.2019 r. o godz.  849

Oferta została złożona przez:

Feniks s.c.

Krzysztof Michalec, Tomasz Michalec

ul. Orzeszkowej 1a

22-200 Włodawa

która zaoferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą kwotę:

95 818,18 zł brutto

gwarancję na okres:

5 lat

okres realizacji do:

30.06.2019 r.

warunki płatności:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego

Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:

3


Na tym protokół zakończono i podpisano:

 

                 

 

Dyrektor

/-/ mgr inż. Leszek Młynarczyk

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 kwietnia 2019 11:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: mostrowicka
Ilość wyświetleń: 370
08 kwietnia 2019 11:26 (mostrowicka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 kwietnia 2019 11:26 (mostrowicka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 kwietnia 2019 11:26 (mostrowicka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)