Przetargi

PROTOKÓŁ z otwarcia ofert

Korolówka - Osada 18.03.2019 r.

oznaczenie sprawy SZ/20/3/AR/19

PROTOKÓŁ

z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont ogrodzenia terenu szkoły
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie”.

 

W otwarciu ofert uczestniczyli:

1. Leszek Młynarczyk, dyrektor

2. Andrzej Rabczuk, kier. gospodarczy

                                       

Zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto 40 000,00 zł

 

Zamawiający informuje, że w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 18.03.2019 r. do godz. 900 złożono 3 oferty.

 

Kryterium oceny złożonych ofert jest

  1. Cena brutto                                                                            60 pkt.
  2. Gwarancja                                                                             30 pkt.
  3. Aspekty prospołeczne                                                          10 pkt.

 

Ofertę  nr 1 złożono dnia 02.03.2019 r. drogą elektroniczną o godz. 10,06.

Oferta została złożona przez:

PPUH "Bruk-Met"

Ziomek Adam

Psary Stara Wieś 44A

26-010 Bodzentyn

która zaoferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą kwotę:

77 736,00 zł brutto

gwarancję na okres:

5 lat

okres realizacji do:

30.04.2019 r.

warunki płatności:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego

Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącego aspektów społecznych:

3

 

Ofertę  nr 2 złożono dnia 18.03.2019 r. o godz. 8,52

Oferta została złożona przez:

Feniks s.c.,

Krzysztof Michalec, Tomasz Michalec;

ul. Orzeszkowej 1a;

22-200 Włodawa

która zaoferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą kwotę:

39 500,00 zł brutto

gwarancję na okres:

5 lat

okres realizacji do:

30.04.2019 r.

warunki płatności:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego

Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp., dotyczącego aspektów społecznych:

3

 

Ofertę  nr 3 złożono dnia 18.03.2019 r. o godz. 8,53

Oferta została złożona przez:

Styl-Bud

Małgorzata Świeca-Ignatiuk

Kulczyn 10

22-235 Hańsk Pierwszy

która zaoferowała wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą kwotę:

34 668,29 zł brutto

gwarancję na okres:

5 lat

okres realizacji do:

30.04.2019 r.

warunki płatności:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego

Liczba zatrudnionych na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp., dotyczącego aspektów społecznych:

 

Na tym protokół zakończono i podpisano:

                 

 

Dyrektor

/-/ mgr inż. Leszek Młynarczyk

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 marca 2019 23:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: mostrowicka
Ilość wyświetleń: 384
18 marca 2019 23:30 (mostrowicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)