Przetargi

PROTOKÓŁ

Korolówka - Osada 03.01.2018 r.

oznaczenie sprawy SZ/20/1/AR/18  

 

PROTOKÓŁ

z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zakup i dostawa oleju opałowego do  Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie.

 

W otwarciu ofert uczestniczyli:

1. Leszek Młynarczyk, dyrektor

2. Regina Osypowicz, główna księgowa

2. Andrzej Rabczuk, kier. gospodarczy

                                       

Zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto:

249 612,00 zł.

Zamawiający informuje, że w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 03.01.2018 r. do godz. 0900 złożono 3 oferty.

Kryterium oceny złożonych ofert jest

Cena brutto                    90 pkt

Aspekt prospołeczny  10 pkt

 

Ofertę  nr 1 otrzymano drogą elektroniczną dnia 03.01.2018 r. o godzinie 7,53

Oferta została przesłana przez:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „DeKaL”

Wiesław Deć i Wspólnicy  – Spółka jawna

ul. Przemysłowa 20

21-100 Lubartów 

która zaoferowała wykonanie przedmiotu:
za następującą kwotę:

228 288,00 zł brutto

okresu gwarancji

12 miesięcy

termin wykonania zamówienia:

do dnia 16.12.2018r.

warunki płatności zawarte w ofertach:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

 

 

Ofertę  nr 2 otrzymano dnia 03.01.2018 r. o godzinie 8,30

Oferta została przesłana przez:

PetroDom Paliwa Sp. z o.o.

ul. Sidorska 61

21-500 Biała Podlaska

która zaoferowała wykonanie przedmiotu:
za następującą kwotę:

236 800,00 zł brutto

okresu gwarancji

12 miesięcy

termin wykonania zamówienia:

do dnia 16.12.2017r.

warunki płatności zawarte w ofertach:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

 

Ofertę  nr 3 otrzymano drogą elektroniczną dnia 03.01.2018 r. o godzinie 8,58

Oferta została przesłana przez:

PH Conkret Sp. z o.o.
ul. Sidorska 59
21-500 Biała Podlaska

która zaoferowała wykonanie przedmiotu:
za następującą kwotę:

237 144,00 zł brutto

okresu gwarancji

12 miesięcy

termin wykonania zamówienia:

do dnia 16.12.2017r.

warunki płatności zawarte w ofertach:

należność będzie płatna przelewem na konto Dostawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

 

 

Na tym protokół zakończono i podpisano

 

 

 

                                                                                                                                      Dyrektor

/-/ mgr Leszek Młynarczyk

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 stycznia 2018 19:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Rejman
Ilość wyświetleń: 554
03 stycznia 2018 19:14 (Krzysztof Rejman) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 stycznia 2018 19:14 (Krzysztof Rejman) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 stycznia 2018 19:10 (Krzysztof Rejman) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)